پاییزی ترین

عشق در پاییز متولد شد و در پاییز هم مرد.................

پاییزی ترین

عشق در پاییز متولد شد و در پاییز هم مرد.................

کاشکی

کاشکی تاریکی می رفت فردا می شد
صبح می شد چشمون تو پیدا می شد
لب های ناز تو با قصهء عشق
مثل گلهای بهاری وا می شد


تا دلم شکوه رو آغاز می کنه
دیگه اشکم واسه من ناز می کنه


یادته قول دادی پیشم می مونی
قصه ی عشق زیر گوشم می خونی
نمی دونست دل واموندهء من
که تو رسم بی وفایی می دونی


تا دلم شکوه رو آغاز می کنه
دیگه اشکم واسه من ناز می کنه


هنوز از عشق تو لبریزه تنم
عاشق چشمون ناز تو منم
نمی دونم چرا من هم مثل تو
نمی تونم زیر قولم بزنم


تا دلم شکوه رو آغاز می کنه
دیگه اشکم واسه من ناز می کنه

نظرات 8 + ارسال نظر
عمو باغبون یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام ..دوست خوبم
شعرهایی رو نوشتی که همش بوی خاطره می ده ... یاد ایامی که آدم خیلی دوستشون دارند ...چشم براه حضور همیشگی شما هستم

عمو باغبون یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:15 ب.ظ http://www.blogsky.com

عمو خوب تو ... یادش رفت آدرسش رو بنویسه

نوپا یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:16 ب.ظ http://www.taheri.blogsky.com

با سلام
عالی بود و همچنین از شعر تون
ممنون می شوم نظرات شما را هم بدانم
***
وقتی که زمستونه پنجره ها بسته می شن
گرمای اتاقا از یه جا بودن خسته می شن
بالای درختا که گشنه آب و هوا شن
رویای زمستونا تو دفترا زنده می شن
***

سکوت دیوار یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:41 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
شعر زیبایی بود...از این کاشکی ها در زندگی زیاده اما باید
دست یافتنی باشه...می دونی خیلی ها با این کاشکی ها وقت تلف می کنن...
(یادته قول دادی پیشم می مونی
قصه ی عشق زیر گوشم می خونی
نمی دونست دل واموندهء من
که تو رسم بی وفایی می دونی)
ایجای شعرتون خیلی زیبا بود...خیلی ها قول می دن اما فراموش می کنن...شاید بازی کردن با دیگران را دوست دارن...اما باید دونست از هر دستی بدی از همون دست می گیری...قانون عمل و عکس العمل......................

someone یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:53 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

شعر .....
کاش همه چیز را می شد با شعر باور کرد ....
********
موفق باشی

میلی سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:48 ب.ظ

سلااااااااام... خوبی دخی؟ ببین به طرز فجیعی ریده شد تو امتحانام و احتمالن حالا حالاها باید استادها ریختمو تحمل کنن!
عکس نو مبارک.... شیرینی من؟

میلی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:27 ب.ظ

سلااام.... پیدات نیست. دلتو زد وبلاگ‌نویسی؟
:دی

شهره* یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ب.ظ

واااای دلم گرفت اما شعر قشنگی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد